gabriella-jasmines

Alla inlägg under maj 2012

Av Gabriella Agorander - 22 maj 2012 20:34

Har jag och Annika pratat om idag! :) Nu är det banne mig inte många veckor kvar på hotellet innan jag (förhoppningsvis) börjar på universitetet! Fast det innebär också att då åker min lilla lintott till Nepal snart också! :/ Men time-flyes, aye?

Har varit ute på skutberget men "Annikaka" och sen myst på Göteborgsudden med Robert. Lovely dag!
Och lyckan var total när jag fick se att de ÄNTLIGEN fått in  nektariner igen till Maxi! :D

     

Av Gabriella Agorander - 21 maj 2012 18:10

Blä på tonsillektomin .  Behövde lite av livets goda.

       

Av Gabriella Agorander - 20 maj 2012 11:43

.. Ice baby! Har inte fått kaffe i denna skrötten sedan tisdags, så nu blev de högtid för en kopp/glas! Fast i is-latte form ;) Mmm. Förstår inte min karls högst tveksamma uttryck när jag hällde upp kaffet. (haha, han utbrast lyckligt: "åh älskling har du gjort kaffe till mig?! Vad snällt!") Nänä, inga osjälvliska goda gärningar här inte!



   Igår trodde jag seriöst att jag skulle dööö! Vaknade på natten av att jag helt ärligt trodde jag skullle spy. Var så jäkla nära. (Det är inget man vill göra med två öppna sår i halsen, tro mig.) Så de var bara o släpa upp sambon o bli ompysslad kl tre på natten. Sen vad hela dagen en dimma. Mådde illa o jävligt hela morgonen/ förmiddagen så drog till mammsen. "Hemma bra men hos mamma bäst" .
 
Men 1 kg glass och ngr Citodon senare var jag vid liv igen. Så mitt craving för kvällen var överkokt spagetti mixat med bladspenat och ost. HAHA! Mums. Mat. ;)


Nu är jag lite mer på hugget o ska dra ut till Edsvalla och Carlstad Depå med min man en sväng.

Av Gabriella Agorander - 19 maj 2012 11:59

Det enda som just nu glider ner geom denna sargade strupe:

   

Av Gabriella Agorander - 17 maj 2012 19:21

BORED! Robert har varit borta hela dagen. Är trött och rastlös. Ont men kan inte vila. GAH vad det suger. Uttråkad till döds. Suttit o skrivit ut lite bilder. Tittat på massa film, Bloggar och fixat älsklings födelsedagspresent. Och nu då? Är extremt dålig på att vara sjukskriven. Är för het i huvvet som det heter på hästspråk. Beh stimulans all the time. 

     

Av Gabriella Agorander - 17 maj 2012 10:26

Det är fan jag de! På en skala 1-10 är jag lätt en 11 här. Nyopererad och snurrig i bollen.



Allt gick bra, lite överfullt och stressigt på sjukan bara.

Nu blir man bortskämd hemma i min lilla misär. Fy bubblan vad det känns!!! :(


 

Av Gabriella Agorander - 15 maj 2012 07:09

Om exakt ett dygn så ska jag placera mig på ett operationsbord o bli möblerad i halsen. :/ Ska få en "tonsillektomi" utförd. Haha låter så jäkla udda ;) Ska bli gött o få det gjort men tycker ändå att de är lite... nervöst? Aldrig blivit sövd så har en lite orolig själ just nu här hemma. Avslutade dagen med "The horse Whisperer" och inveg mina mini-ugnsformar med att göra kladdkaka med bär. Gottegris- jag vet!


 


Hittade dessa sköna blider på Matte och Emelie i dsatorn också :D "Dont stop the party..."


     
 

Av Gabriella Agorander - 14 maj 2012 16:07

 

.. med detta just nu. ZzZZzzzz. ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards