gabriella-jasmines

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Gabriella Agorander - 12 maj 2012 10:02

...här är de toppen... Nä. Det är det inte. Varför ska jag bli så depp för? Ska ju vara glad och njuta av att vara "häst-ledig" o kunna göra massa saker som jag annars inte kunnat. Men jag känner mig bara tom och som att det är något som saknas varje dag. :(

Blir så jäkla irriterad och grinig och jag hatar att vara en sån person. Tur att jag har Robert. Annars vet jag inte vad jag skulle gjort. Världens största bitch var jag hela morgonen out of no reason. Förlåt älskling. Måste rycka upp mig! Hästar kan jag hålla på  med hela livet sen. Fast jag vill ha min Donadoni nu. Nej usch vad jag hatar detta!


Men iaf, tack Johanna för fredagsmyset igår och tack Elin o co för "sista dansen" :)

       

Ovido - Quiz & Flashcards