gabriella-jasmines

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Gabriella Agorander - 4 maj 2012 23:00

Jag och Robert samlade vuxenpoäng i fredags. Rödvin och inköp av et 1000 bitars-pussel. Tacos och sova innan kl 23. Vuxet! Vi båda jobbar lördag så är städade vuxna. Haha.

   



Av Gabriella Agorander - 4 maj 2012 07:32

Nu har jag dem äntligen! Eftersom jag traschat två par festskor på två helger (sörjer fortfarande mina Monki-skor :'( ) Så kommer dessa skönheter lägligt. Haha. 


   

Av Gabriella Agorander - 4 maj 2012 07:27

Sån dag var det igår. Hann jobba, hämta paket, handla, tvätta, plugga, lagade rödspätta, tvätta lite till, träna och sen iväg på spontan-firande av min lillebror som fyller år idag :) Ibland känner man sig som superwoman fast det bara är sånna jäkla vanliga vardagsgrejjer.. Haha.

 


Detta är mitt nya mirakel, den är seriöst helt amazing för din hud och luktar fantastiskt! Mmm, Burt...   ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards