gabriella-jasmines

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Gabriella Agorander - 27 maj 2012 18:49

Denna helg har bara varit full med mys.

Skrev nationella i fredags- kändes faktsikt bra! (kanske är lite oroväckande egentligen...?)

Sedan grillmys på Gubbholmen med Johanna, Elin och Elin. Kvällen avslutades med brännboll med hela goa' ligan ve Carin :)


Lördagen börjar med att jag var lite springflicka åt Robert o hämtade tekakor han beställt på Cafè Råtorp. O jädrar i min lilla lödda vad fôlk det var där! Kanske är ett cafè/bageri man ska göra karriär på?

Sen bar det ut på Vänern med Martin, Anna och Kristin :) De behövde mina något nyktrare egenskaper som chafför till Skattkärr o lockade med en båttur och det kan man ju inte säga nej till i 27 grader celsius. ;) 
Efter det bar det iväg till Kils camping och grillat hos Robert mamma +gubbe v deras husvagn.



Och idag har jag hälsat på min kära kollega Ingrid och hennes avkomma, sötnöten Emma. Mysigt o snacka ikapp, var alldeles för längesedan. (inspekterade deras senaste investering; Börje. Självgående gräsklippare. Är fascinerad.)

Sen har vi cyklat, jag har lärt mig fiska och vi har firat både Robert och våra mammor med på tok för mycket sötsaker....

Är så himla nöjd med livet just nu!!! 

                 


Ovido - Quiz & Flashcards