gabriella-jasmines

Alla inlägg under februari 2012

Av Gabriella Agorander - 28 februari 2012 21:15

Att det ska vara så svårt att bara kunna göra saker enkelt när det gäller dessa här elektriska prylarna!!

1. Kan inte få igång webcamen på denna lilla sket data (vilket är ett känt prolem på märket o modellen) och det är dret svårt att göra om o göra rätt! 

2. Det tog mig 45 min att fatta hur jag kunde lägga in bilder från datorn till min Iphone. Seg. Jag vet. Itunes. Hallåellah?!


Men iaf. Hade världens softaste dag idag. Jobbade 8-12, sen ut på stan o storsade i affärerna (köpte NÄSTAN, bara NÄSTAN rea på HM...). Kom hem med ett par solglajjer från gina iaf, behövdes! Mkt nöjd. Sen annars kom jag hem, tvättade, diskade, dammsög och skurade toalett förlt a 1 timmes matte plugg. Och inte nog med det, eftersom det blev vår idag med strålande sol och 8 grader varmt så självklart blev det en löprunda. :)  Inte illa pinkat, Aye? Lätt sliten dock. Hade fullsjå inatt för att hålla mitt revir i sängen. Någon smög sig på mig o skulle norpa mina kuddar! Tjoff sa de bara, KRIG! :p


Men nu är det dags för sängläge. Trött efter denna flitiga dag!


Pöss.

<3

Av Gabriella Agorander - 28 februari 2012 14:00

 

Av Gabriella Agorander - 27 februari 2012 18:47




       

Av Gabriella Agorander - 27 februari 2012 18:36

...skulle man kunna tro att jag hatar nu men just nu (notera just nu) tycker jag att det hela makes sense! Så ligger snart en hel vecka före i planeringen. Känns inte längre helt omöjligt att jag kan genomföra min plan! Skön känsla. 


Skön dag, varit ledig eftersom jag jobbade lördag. Men börjar vid fredagen istället

I fredags drog jag till Larre direkt efter jobbet och röjjde med alla goa grabbar! Spriten flödade o vi alla var plask-fulla men satan i gatan vad trevligt det var. Var på Plaza o såg på Bobby Sant som hade releasefest (han va grym!)  Och sen blev det en vild utgång som resulterade i att jag stapplade innanför dörrarna vid tre halv fyra tiden här hemma... Ooo upp igen kl halv 8 för att dra iväg till kneget! Men konstigt nog var jag inte så skör som jag borde vart. Men det var en kort dag som avslutades tidigt med solsken. Så bara på't igen till lördagen då jag först hängde på min kära man till Martin och sen vidare på avskedsfest för min fru och fina Johanna. JissesiAmalia vilken BRAKFEST. De är nu i Thailand på 16 dagars semester festande och kommer sakna dem massor!


Igår firade jag och Robert MarkusAlexander som fyllde två år, o sen blev det en pizza ala Roberto (som såklart blev helt amazing).


Det var latest update. Smell u later! 

Av Gabriella Agorander - 23 februari 2012 07:06

 

Min lilla underbara.


(snodd bild från FB av Moa Wallin)

Av Gabriella Agorander - 23 februari 2012 06:56

Är helt fel på dag nu, eftersom jag var ledig i tisdags och ska jobba lördag. Men speler ju ingen större roll vilken dag ju :p Sitter o dricker kaffe o ska invänta på att få höra käre prins Daniel berätta vad prinsessan o han haft för sig på sjukhuset inatt. Flicka eller pojk? :) prinsessa alltså!


Idag ska jag leka med min fru och försöka mig på ett gympass. Sjukt träningssugen!!!!

Nu bär det av till wörk! 



Av Gabriella Agorander - 22 februari 2012 21:03

 



Inveg julklapparna från Elin idag! Bakade hallonstänger och havrekakor med choklad. Blev nog helt okey för första småkaksbaket.

Slevade faktiskt ihop en köttfärssås till min karl också samtidigt. Simultanförmåga or what?! ;)   

Av Gabriella Agorander - 21 februari 2012 17:51

 


Fy bubblan vad gött väder! Från några hårda veckor med 15-20 minus så helt plötsligt blir det 5 grader + och sola skiner i karlsta'!


Gjorde en veckas matte på en dag, organiserade om hela köket och sitter nu med färg i håret :) Go' dag! Mannen fick torsk i ugn idag. Själv ska jag bli frisk och sen köra stenhårt på att bli fit igen inför bikinisäsongen! En cykel måsteinförskaffas... (den senaste står stympad inne i stan utanför "Hugos Herr":( ) Det gjorde susen för mig förra året! Från 55 till 48 kg på 3 måndader. 


 


Känns som jag körde på tema idag när jag shoppade? Beauty-time!!!


Ovido - Quiz & Flashcards