gabriella-jasmines

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Gabriella Agorander - 6 maj 2012 12:08

Haha, eftersom vi samlade så mkt vuxenpoäng i fredags så var jag och Robert tvugna o samla lite ungdomspoäng igen ;)

Men vi jobbade båda lördagen, och för mig gick fasiken hela dagen i 120 knyck. Jädrar vad jag sprungit.

Och cyklade hem i den värsta motvinden ever, men lite gratisträning för bajj-lödda blev de ju då! ;)

Men var fortfarande rastlös när jag kom hem så släpoade med mig en däckad-matkoma-älskling ut på skutberget och sprang 5 km i solen. Lovely!

Sen var de bara o gå på vinet och släpa bort Robert från pusslet vi har på vårat golv numera och drog till Elin A.

(Haha på vägen dit hämtade vi upp ligan, Elin B: "Bängen är här! Bängen är här!" Tydligen "bängen" = polisen fick vi lära oss ;p) 


Fullla som ägg och halvkass avslutning men ändå värd kväll men alla mina hjärtan :) Bildbomb!!!

                     

Vi är inte riktigt som alla andra. Love ya darling!

Av Gabriella Agorander - 6 maj 2012 11:59

Fick paket från Style By Tyra i fredags! Billigt som attan var det! :) Inveg uggla och fjädersmycket igår. 

   

Ovido - Quiz & Flashcards