gabriella-jasmines

Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Euphoria

Av Gabriella Agorander - 9 september 2012 13:51

Går runt och njuter av livet som hästtjej in action igen!

Red min första tur på Donny igår (i full storm), hoppade, och tog en av de härligaste morgonritterna någonsin imorse.

Var i stallet kl 07.15 och satt i sadeln kl 08.00 efter morgonstalltjänsten.

Detta är livskvalitè för mig. Att öppna dörrarna till stallporten och mötas av hummanden och gnäggningar, fodra och göra fint för at sedan gå ut på en låååång mysig ritt på min bästa vän. Bebis. Ja vad ha nu är. Vi körde på upptäcktsfärd ute i skogen och avslutade med galopp över ängarna. Underbart.

 

     

 
 
Moa

Moa

24 september 2012 17:03

Blir väldans avensjuk på Dig! Tack för att Jag fick ha honom!! Saknar honom! :( :) <3
Ge honom en extra Puss från mig!
Ha de gött

http://JuniNittondr.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Agorander - 13 augusti 2013 17:16

Nog för att min häst är liten, men hoppa kan han! kolla frambenstekniken! ...

Av Gabriella Agorander - 11 mars 2013 06:52

Hej!  Sitter i halvsnuvigt och nyvaket tillstånd och tänker tillbaka  på gårdagen. Kan inte sluta le. Donny och jag har varit iväg på vår första träningstävling på ..... hur många år?! 3-4? Har haft honom tillbaka hos mig sedan september, inte ho...

Av Gabriella Agorander - 21 februari 2013 08:44

Long time no see. Detta är för älsklings-Sophie-darling. Händer mycket och inget, spännande och tråkigt och massor av underbart. 1. Erika och Tizo förgyller mina dagar 2. Har äntligen fått hem Lillen! 3. Mysiga dagar med min man s...

Av Gabriella Agorander - 1 november 2012 07:04

Det ordet har fått en liten  ny mening för mig under de senaste veckorna. Donny har, den illa ängel han är, under 8 år aldrig skadat sig eller gjort dumheter som krävt veterinär eller längre vård. Men när det väl ska hända så blir det ordentligt. Var...

Av Gabriella Agorander - 28 augusti 2012 06:58


Helt och hållet awesome! Stallet låg helt underbart. Toppenfin gård. Stora hagar. Litet lagomt stall. Stora boxar, luftigt. Super trevlig hyresvärd. Ovunget och hjälpsamt är andan. Paddock finns fint kantad bland grönska, och badplats vid vänern ligg...

Presentation


Live for today, plan for tomorrow. Party tonight.

N'joy

         

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards