gabriella-jasmines

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

"deriveringsregler"

Av Gabriella Agorander - 27 februari 2012 18:36

...skulle man kunna tro att jag hatar nu men just nu (notera just nu) tycker jag att det hela makes sense! Så ligger snart en hel vecka före i planeringen. Känns inte längre helt omöjligt att jag kan genomföra min plan! Skön känsla. 


Skön dag, varit ledig eftersom jag jobbade lördag. Men börjar vid fredagen istället

I fredags drog jag till Larre direkt efter jobbet och röjjde med alla goa grabbar! Spriten flödade o vi alla var plask-fulla men satan i gatan vad trevligt det var. Var på Plaza o såg på Bobby Sant som hade releasefest (han va grym!)  Och sen blev det en vild utgång som resulterade i att jag stapplade innanför dörrarna vid tre halv fyra tiden här hemma... Ooo upp igen kl halv 8 för att dra iväg till kneget! Men konstigt nog var jag inte så skör som jag borde vart. Men det var en kort dag som avslutades tidigt med solsken. Så bara på't igen till lördagen då jag först hängde på min kära man till Martin och sen vidare på avskedsfest för min fru och fina Johanna. JissesiAmalia vilken BRAKFEST. De är nu i Thailand på 16 dagars semester festande och kommer sakna dem massor!


Igår firade jag och Robert MarkusAlexander som fyllde två år, o sen blev det en pizza ala Roberto (som såklart blev helt amazing).


Det var latest update. Smell u later! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Agorander - 13 augusti 2013 17:16

Nog för att min häst är liten, men hoppa kan han! kolla frambenstekniken! ...

Av Gabriella Agorander - 11 mars 2013 06:52

Hej!  Sitter i halvsnuvigt och nyvaket tillstånd och tänker tillbaka  på gårdagen. Kan inte sluta le. Donny och jag har varit iväg på vår första träningstävling på ..... hur många år?! 3-4? Har haft honom tillbaka hos mig sedan september, inte ho...

Av Gabriella Agorander - 21 februari 2013 08:44

Long time no see. Detta är för älsklings-Sophie-darling. Händer mycket och inget, spännande och tråkigt och massor av underbart. 1. Erika och Tizo förgyller mina dagar 2. Har äntligen fått hem Lillen! 3. Mysiga dagar med min man s...

Av Gabriella Agorander - 1 november 2012 07:04

Det ordet har fått en liten  ny mening för mig under de senaste veckorna. Donny har, den illa ängel han är, under 8 år aldrig skadat sig eller gjort dumheter som krävt veterinär eller längre vård. Men när det väl ska hända så blir det ordentligt. Var...

Av Gabriella Agorander - 9 september 2012 13:51

Går runt och njuter av livet som hästtjej in action igen! Red min första tur på Donny igår (i full storm), hoppade, och tog en av de härligaste morgonritterna någonsin imorse. Var i stallet kl 07.15 och satt i sadeln kl 08.00 efter morgonstalltjä...

Ovido - Quiz & Flashcards