gabriella-jasmines

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Gabriella Agorander - 19 februari 2012 17:57


Sitter och lyssnar på Bobby Sant som är en kompis bekant. Han har precis fått släppa en CD och den är jätte mysig! Lyssnar igenom den nu för ska nog på hans spelning på fredag. :) Just nu bråkar jag samtidigt också med min ENTER-knappt upptäckta jag i detta nu, jäkla dator som inte bara kan fungera som den ska! Jag har lyckats döda en och den här inte långt efter nu på 1 vecka. Känns mkt lovande... Not. Kan ju inte ens byta rad! Får nog gå och låna min kärestas dator tror jag bestämmt. Aja.                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Idag har det varit en typiskt lugn söndag. Väcktes av Robert som  satte sig på huvudet på mig, fick i migen fet frulle sen drog vi en sväng till IKEA och Bergvik. Blev ett set med tallrikar, sänglampa + en tröja till mig samt bärbar mus och tangentbord till hemmet. :) Sen så kom Larre och hämtade upp mig på långpromendad med Deras vovve Montana, ut i skogen bar det :) Mysigt o träffa min Larre-man.                                                                                  


Lycklig Hund :)

Ahaa, dubbelklick ger mellanrum.



Sedärja!  Nu styrs stugan upp. Nu väntas en måltid (kyckling, wok och pasta med chili, namnam!) och längtar efter att mannen min ska komma hem. Mys-sugen. :) 


peace



































Av Gabriella Agorander - 19 februari 2012 17:33

 


Såhär spenderar man en lördags förmiddag. Är rätt nöjd över att jag inte var cross-fru idag nu när jag tittar ut genom fönstret. :)







Och julklapparna från Elin hittade sin plats direkt. :)  

Av Gabriella Agorander - 19 februari 2012 17:31

 


Ibland ska man låta saker rinna mellan fingrarna och komma ihåg att alla är olika, har sina egenheter och att man får ta dem för dem de är. Gjorde det idag och känner mig som en jäkla bra vän för det. Villkorslös kärlek.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards