gabriella-jasmines

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Gabriella Agorander - 17 februari 2012 17:30

Yes, så illa var det. Men nu är den över! Har varit underbemannade på jobbet precis VARJE dag. Och jag är ju näst på tur efter husfrun på ansvar och styra stället. Men att vara 4 personer på 70 rum var inte okej.

Men sen har det ju faktiskt varit alla <3- dag också. Mannen kom med blommbukett och bjöd på bio (This means War, sketa bra!) :) Jag gjorde en skattkarta med gelehjärtan som lockbete och Dolph Lundgrens bok som skatt, och ett kort med kärlekshälsning på som jag gjort själv. Var jätte mysigt!

Idag har jag snörvlat och hostat mig igenom dagen på jobbet och sen drog jag direkt till frugan för att fira hennes 22 årsdag. Men hon ligger med influensa så inget vilt denna helg. Ska inte göra någonting av vikt denna helg tänkte jag. Bara VA! Inte tänka jobb, matte, träning o måsten. Ska köpa en sänglampa o ta med mig min nya bok (sista delen av Eragon, bra shit) till sängen för intensiv och grundlig relationsstart. 


Over and out!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards