gabriella-jasmines

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Gabriella Agorander - 21 februari 2012 17:51

 


Fy bubblan vad gött väder! Från några hårda veckor med 15-20 minus så helt plötsligt blir det 5 grader + och sola skiner i karlsta'!


Gjorde en veckas matte på en dag, organiserade om hela köket och sitter nu med färg i håret :) Go' dag! Mannen fick torsk i ugn idag. Själv ska jag bli frisk och sen köra stenhårt på att bli fit igen inför bikinisäsongen! En cykel måsteinförskaffas... (den senaste står stympad inne i stan utanför "Hugos Herr":( ) Det gjorde susen för mig förra året! Från 55 till 48 kg på 3 måndader. 


 


Känns som jag körde på tema idag när jag shoppade? Beauty-time!!!


Av Gabriella Agorander - 21 februari 2012 10:56

Sjukt gött med en ledig dag mitt i veckan! Visserligen ska jag jobba lördag men brukar tycka att det är helt okey ändå :) Vi är ett skönt gäng inne då så blir myspys!


Konstaterade igår vilken sjukt rolig o späckad vecka jag har framför mig, eller rättare sagt helg. Idag ledigt (vilket innebär att "ta reda på kurvors lutning".. matte..) med liten stadstur och kanske en kaffe hos frugan? Sen är det jobba jobba fram till fredag då det sen är förfest hos Larre, sen spelning på Plaza för Bobby Sant som ska ha releasefest.

Mannen ska iväg till sin Morfar med sin Pappa för att leta firrar, so I'm going solo.

Sen på lördag är det upp o jobba sen direkt iväg till frugan som ska få fira av sin födelsedag. På söndag är det bara tillåtet att vara lagomt bakis för på eftermidagen ska jag iväg med jobbet och bowla efter lite mys på relaxavdelningen. Jisses amalia. Tur att jag är ledig på måndag då :D












 

På fredag är det också äntligen dag för lite städ-möte på jobbet. Behövs kan jag lova. Skulle vart idag men jag är ledig o då flyttades det fram till fredag eftersom jag verkligen behövde vara hemma o ta det lugnt o bli frisk. 



Aja, efter världens längsta frulle (ÄLSKAR FRUKOST) så ska jag nog kanske ta tag i mitt liv. Eller?













 












Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards