gabriella-jasmines

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Gabriella Agorander - 19 juni 2012 07:37

Haha sitter redan och längtar till helgen. Hade verkligen så himla kul med Jonna, Johanna och Elin.
Men känns helt stört vad fort tiden går på jobbet. Igår kändes det som det gått 2 timmar så hade jag klarat av en 6 timmars arbetsdag. Topp-känsla!


Annars... Saknar min häst as usual. Städade och tvättade som en besatt igår. Idag mår min möra kropp (stadsloppet.träningsvärk.nu) mycket bättre så idag ska det tränas!
Men inte förrns efter.. wait for it.. FRISÖREN! Mohaha nu ska jag tämja lejonmanen igen. Gör ju det typ 1-2 ggr om året. Snåljåp. Men ser fram emot det mkt. Ska till Cissi på AQUA. Hon är grym och får äran :)

Meen först ska jag förbi gamla jobbet o säga ett snabbt hej och lämna läkarintyg. Inte satt min fot där sedan jag sa upp mig typ. :s



         


En liten picknickbild från när lillasyster tog examen och storasyster laddade för Möhippa :) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards