gabriella-jasmines

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Gabriella Agorander - 17 juni 2012 16:57

Sitter och väntar på hjärtat. Varit gräsänkling sedan torsdag. Fiskar i Idre har uppehållit min karl med pappa, bor och morfar. Saknar honom massor så nu får han snabba sig hem!


Har haft en bra vecka. Jobbat o det går bra! Lär mig sakta men säkert.

Shoppade loss i fredags. Fastnade på H&M i två timmar med Johanna. Sedan in på Carlings o gick loss på rean där med. Resultatet blev en grå kavaj, t-shirt, 3 tröjor och en handväska. Allt var verkligen fynd!

 

Sedan har det varit en massa mys med Elin och Johanna.

Sprang stadsloppet med kollegorna. 1 mil för första gången i mitt liv på 57 minuter. Ingen topp-tid men är mkt nöjd. Sprang hela vägen o la upp ett bra tempo. Men nästa gång kan jag ånga på lite er, var inte alls så slut som jag borde varit... Förutom att mina fötter bestod av massa blåsor.. :/

Efter det bar det iväg till chefen på middag och tipspromenad. Mys. Kvällen avslutades med utgång och en kanonkväll med mina underbara brudar. Grym kväll!!! 

 

Presentation


Live for today, plan for tomorrow. Party tonight.

N'joy

         

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards