gabriella-jasmines

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Morrn!

Av Gabriella Agorander - 25 april 2012 07:06

Gomorron gomorron! Hur är läget med er? Jag är på topp! Eller, rättare sagt så låtsas jag vara det.. egentligen vill jag bara krypa ner i sängen igen o sova ända till helgen.


Gårdagen på jobbet var KAOS! "Betygsättarna" från hotellkedjans huvudkontor (vet inte riktigt vad man ska säga annars) kom igår och skulle värdera vår städning av rummen. Samt hållningen i allmänhet av våra lokaler o rum.

De kunde banne mig inte kunnat komma mer olägligt!  

Alla rum var avresor, massor att städa efter tandhygienist-"tanter" som bott på hotellet ett par dagar = LORTIGT!

(Kvinnorna kan vara way worse i lortighet än männen... usch och fy på er!) 




Så bara o storstäda med  exrasängar och skura duschkabiner osv osv osv... känns som jag bröt ryggen typ. Visa lite hänsyn tack när ni bor på hotell! Måste inte lämna ett h-vete efter sig bara för att man betalar för städning, för någon är det ju trots allt som ska stå i det efter ni åkt....




Iaf, dagen gick bra och drog snabbt till fua på kaffe och planering för valborg och helgen som kommer nu. Ska få ta på mig mina fina nya skor o kläder som jag hamstrat på mig. :D


Off 2 wörk nu igen dock. F-N ATT DET ÄNNU BARA ÄR ONSDAG! :p 

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Agorander - 13 augusti 2013 17:16

Nog för att min häst är liten, men hoppa kan han! kolla frambenstekniken! ...

Av Gabriella Agorander - 11 mars 2013 06:52

Hej!  Sitter i halvsnuvigt och nyvaket tillstånd och tänker tillbaka  på gårdagen. Kan inte sluta le. Donny och jag har varit iväg på vår första träningstävling på ..... hur många år?! 3-4? Har haft honom tillbaka hos mig sedan september, inte ho...

Av Gabriella Agorander - 21 februari 2013 08:44

Long time no see. Detta är för älsklings-Sophie-darling. Händer mycket och inget, spännande och tråkigt och massor av underbart. 1. Erika och Tizo förgyller mina dagar 2. Har äntligen fått hem Lillen! 3. Mysiga dagar med min man s...

Av Gabriella Agorander - 1 november 2012 07:04

Det ordet har fått en liten  ny mening för mig under de senaste veckorna. Donny har, den illa ängel han är, under 8 år aldrig skadat sig eller gjort dumheter som krävt veterinär eller längre vård. Men när det väl ska hända så blir det ordentligt. Var...

Av Gabriella Agorander - 9 september 2012 13:51

Går runt och njuter av livet som hästtjej in action igen! Red min första tur på Donny igår (i full storm), hoppade, och tog en av de härligaste morgonritterna någonsin imorse. Var i stallet kl 07.15 och satt i sadeln kl 08.00 efter morgonstalltjä...

Presentation


Live for today, plan for tomorrow. Party tonight.

N'joy

         

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards