gabriella-jasmines

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Gabriella Agorander - 22 april 2012 02:00

Haha ja precis på den nivån ligger vi på ikväll. Det är sällskapsspelskväll i full aktion och svordomarna flödar. Jag ägde samtliga på Risk och sedan har vi möljt Bohnanza. Låter som det går bäst för min karl just nu ;)


Är i Sthlm med Mannen för att hälsa på syster med fästman. Är en massa bröllpos-snack, kostymletning, mat, vin, spel och KATTMYS! (Förutom att Basse stormade, öppnade dörren själv, till "vårt" rum imorse o höll hov... lite tröttsamt ;p )


Sitter fortfarande utan abbonemang till mobilen så kan just nu inte njuta av min nya Iphone :( Och det är därför alla ni som skrivis mess till mig o väntar på att jag ska svara eller ringa upp, som det inte kommer ngt ljud från mig. 


Nu är det banne mig snart dags för lite sömn tcker jag efter en pub-kväll igår och en massa stadsvandring idag. Ska se om jag får med mig mina kumpaner ;) 
MÅSTE bara poängtera hur duktig jag är, inte en enda kasse hade jag i handen med hem :o shopaholicen är botad.
 


Later! / Billa 







Presentation


Live for today, plan for tomorrow. Party tonight.

N'joy

         

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards