gabriella-jasmines

Alla inlägg under juli 2012

Av Gabriella Agorander - 26 juli 2012 23:52

Ligger i sängen hemkommen från en mysig kväll på uteservering med brudarna. Johanna flyttar till L.A på måndag så vi firar av henne nu!
Usch vad jag kommer sakna henne!

Skönt med lite "mini-sommar" idag så man iallafall kunde ha shorts på sig. T o m så vi kunde inviga Roberts grill igår som var inköpt för .... 5-6 år sedan?! Haha.
Men, Nu äre go'natt pussen då!



SAW

Av Gabriella Agorander - 19 juli 2012 07:07

Haha som Jessica kallade det, Semester After Work firande blev det på Tempels uteservering igår :) själv har jag inte semester men Brudarna hade firande så jag hängde på!

Super trevligt, tack Carin, Jessica och Malin för trevlig och minst sagt skrattfylld kväll.... Mamman i familjen som satt bredvids blickar sa att de kanske inte hade föredragit att sitta nära fyra kacklande bruttor som drog sina värsta sex historier... ;) haha skönt att vara ung ibland, Aight?!

Av Gabriella Agorander - 17 juli 2012 07:14

..... Har guld i mun! Bättre start på morgonen finns nog inte.

Hej

Av Gabriella Agorander - 16 juli 2012 19:59

Var massor att göra på jobbet idag. Två sjuka och folk på semester. Så jag jobbade över och passade på att lära mig lite mer i butiken. Var kul! Tog kassabetalning själv och hjälpte kunder, tror faktiskt jag visste lite vad jag pratade om!

 

Sov som en jävla möglig chorizokorv inatt så nu är det ABS-tishan på i mys-tant-trosorna med en ansiktsmask på fejjan. Har t o m laddat upp med en "Ridsport" och har sambofritt hele kvällen. Så inga större ljud från mig. TJARÅ!

 

Lite från helgen. Röjjde med Jonna bl a och pysslade med lampskärar. Träffade även bästa Larre-mannen. mycketfettbrahelg.

 

     

Av Gabriella Agorander - 15 juli 2012 11:23

Hittade lite gamla bilder på min skrutt. 

Tror de är från första året i Flyinge. :)

 

     

Av Gabriella Agorander - 6 juli 2012 06:58

De var det finaste par man någonsin sett. Vackrera bröllop har jag aldrig varit på. Min syster är numera gift och vi välkomnar in Daniel officiellt till famlijen! <3

 

foto av Ismail Malikov

   

Presentation


Live for today, plan for tomorrow. Party tonight.

N'joy

         

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards