gabriella-jasmines

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Gabriella Agorander - 8 mars 2012 10:08

Yes nu bär det av mot Trysil! Eller, om ngn timme eller två. Sitter o har lite halv töligt i väntan på att klockan ska slå rätt så man får ta o komma iväg. Lyckades pricka in indianer-i-vassen-veckan också, men är som tur är inte ensam utan har två kumpaner att hålla hand med under resan ;) Haha Robert gör bara narr av mig. Pöjker!


Snöar som attan ute också, lagomt till att man ska färdas 30 mil. Men klart, får ju inte vara allt för mkt flyt. Som häromdagen när jag skulle hälsa på min pålle, och då dör generatorn i min bil när jag kör genom en rondell. Bara att bogsera direkt till verkstaden. Men Polarn kom snabbt in på operation och är nu hel o fin ;) 


Vi ska hämta upp Martin, handla man sen bär det av o byta till Volvo 245 som ska vara vår limousine för helgen. Ska bli så himla roligt att åka skidor igen!! Var så många år sen nu, så ser verkligen fram emot att åka. :)


Nu ska jag plöja lite drakar och magi tror jag. (Eragon- Arvtagaren) 



Presentation


Live for today, plan for tomorrow. Party tonight.

N'joy

         

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards